Продавець Servis-Opt розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
413 відгуків
Побутова техніка за вигідними цінами !!!Краща пропозиція !
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправлення протягом двох робочих днів.
  • Самовивіз
  • Доставка кур'єром

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитами
  • ПісляплатаПісляплата по передплаті 10%, якщо замовлення більше 1000 грн.

Гарантія:

Умови надання гарантії Початком гарантійного терміну є дата продажу товару, зазначеної у заповненому гарантійному талоні на конкретний виріб. У разі неналежної роботи світлотехнічного обладнання покупець може звернутися до Сервісного центру для усунення несправностей протягом усього гарантійного терміну служби. Гарантія Servis-Opt не поширюється на товари: ● з видимими ознаками втручання у їх конструкцію та слідами механічних пошкоджень; ● з ознаками порушення умов експлуатації та слідами перегріву та руйнування електронних компонентів; ● без чека (товарної накладної) та заповненого гарантійного талона; ● без збереженої фірмової упаковки; ● із гарантійним строком служби. Умови обміну продукції відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" (розділ 2, стаття 9), покупець може обміняти товар, придбаний в інтернет-магазині світлотехніки Servis-Opt протягом 14 днів. До обміну приймається товар, який: ● Не використовувався та не має слідів експлуатації, механічних пошкоджень тощо; ● має повністю збережений товарний вигляд, упаковку та повну комплектність; ● має документи, що підтверджують його покупку в інтернет-магазині Servis-Opt. Обмін товару проводитися лише після отримання експертного висновку технічної служби компанії про стан виробу. Умови повернення продукції Покупець може повернути товар від компанії Servis-Opt за таких умов: ● протягом 14 днів з дня покупки; ● за наявності товарного чека та супровідної документації; ● при збереженні товарного вигляду, цілісності упаковки; ● за відсутності слідів використання. При розірванні договору купівлі-продажу, кошти виплачуються у повному обсязі відповідно до суми, зазначеної на чеку на момент покупки. Гроші можуть бути повернуті в день розірвання договору або не пізніше ніж 7 робочих днів після цього. Для проведення процедури повернення продукції, достатній зв'язок Зв'язатися з менеджером компанії Servis-Optі залишити відповідну заявку. Передання виробу нашим працівникам можна здійснити за допомогою сервісу «Нова Пошта».

Доставимо ваше замовлення в будь-яку точку України зручним для Вас способом.

Доставляють замовлений товар транспортні компанії.

Після відправки товару Вам передзвонять та повідомлять номер декларації.

Витрати транспортної компанії на доставку вантажу оплачує клієнт при отриманні товару. Цінуй за доставку товарів узгоджуються з компаніями-перевізниками.

 

На даний момент ми працюємо з такими транспортними компаніями:

  • Нова Пошта.

Звертаємо Вашу увагу, що ми не можемо нести відповідальність за можливі пошкодження товару в процесі транспортування. Зі свого боку ми пакуємо товар таким чином, щоб мінімізувати можливі пошкодження, якщо продукція у вашому замовленні була пошкоджена при перевезенні, будь ласка, зверніться з претензією в офіс компанії перевізника - вони зобов'язані відшкодувати вам повну вартість зіпсованого товару за ціною, вказаною у накладній.

Також Ви завжди можете забрати своє замовлення самостійно безпосередньо з приміщень зберігання товарів нашого офісу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner